Guido Barilla, președintele celei mai mari companii de paste din lume a declarat miercuri seara, în cadrul emisiunii «La Zanzara» al postului italian Radio 24, că nu va apela la cupluri gay în reclamele pentru pastele Barilla, preferând familiile traditionale.
"Familia tradițională este una dintre valorile fundamentale ale companiei. Dacă persoanele gay apreciază pastele și reclamele noastre le vor cumpăra, dacă nu, vor alege alte paste. Familia promovată de Barilla este una tradițională" a declarat acesta.
"Nu aș folosi o familie de homosexuali în reclame, nu din lipsă de respect, ei au dreptul să facă ce vor atât timp cât nu-i deranjează pe ceilalți. Nu i-aș folosi pentru că nu cred în ei și pentru că încercăm să trimitem un mesaj familiilor tradiționale" a mai sustinut Guido Barilla.
Evident, militanții homosexuali, înverșunați critici ai libertății de exprimare, au lansat imediat o campanie plină de ură pe rețelele socializare, invitând chiar la boicotarea pastelor Barilla.
Într-un comentariu pe pagina sa de Facebook, directorul Barilla Group a postat următorul mesaj: "Îmi pare rău dacă vorbele mele au generat neințelegeri, controverse și dacă au jignit pe cineva." "Să fie clar, respect fiecare persoană și dreptul fiecăruia la libera exprimare", a completat acesta. A avut însă curajul de a nu reveni asupra deciziilor sale în ceea ce privește publicitatea produselor Barilla.
Traducere: ACC
Sursa:lesalonbeige.blogs.com