Biserica Angliei s-a declarat "dezamagita si uluita" dupa ce agentia de publicitate care se ocupa de principalele lanturi de cinematografe a decis sa nu permita difuzarea unei reclame in care era rostita rugaciunea Tatal nostru, scrie BBC.
Biserica spera ca filmuletul de 60 de secunde sa fie difuzat in cinematografe inainte de Craciun, la lansarea noului episod din Razboiul Stelelor.
Agentia a afirmat insa ca aceasta reclama ar putea ofensa persoanele de alta religie sau ateii.
Filmul a fost aprobat de British Board of Film Classification precum si de Cinema Advertising Authority.
Agentia Digital Cinema Media (DCM), care se ocupa de reclamele difuzate de principalele lanturi de cinematografe, Odeon, Cineworld si Vue, a refuzat insa prezentarea reclamei.
Intr-o declaratie, DCM a precizat ca nu accepta difuzarea de reclame politice sau religioase in cinematografe.
"Unele reclame - neintentionat sau nu - pot ofensa pe cei cu convingeri politice diferite, precum si pe cei cu alte convingeri religioase sau atei", a precizat DCM.